2009. február 1., vasárnap

Előszó-féle

Helló Mindenki!

Hát idáig már eljutottam, hogy létrehozzak egy saját blogot. Úgy tervezem, hogy azokat a gondolatokat és más eseményeket fogom ide leírni, amik foglalkoztatnak, vagy történnek velem. Most éppen tepertős pogácsát készítek - életemben először - és nagyon izgulok, hogy megkeljen a tészta, mert nem rendes élesztőt használtam, hanem szárítottat. Újabban ugyanis rám tört a "sütőmánia"! Alig várom, hogy elfogyjon az előző alkotásom, mert már sütném a következőt. Nem volt ez mindig így, de most teljesen belebolondultam a konyhaművészetbe. A recepteket az internetről nézem ki, általában többet összehasonlítok, és azt készítem el, amelyikről úgy gondolom, hogy menni fog. A sikerélmény pedig újabb receptek kipróbálására sarkall.
Egyébként én újoncnak számítok az internet és a számítógép világában. Amikor elkezdtem - egy évvel ezelőtt vettem a gépemet - még a bekapcsolás is gondot okozott! Aztán szépen lassan, sokszor a saját hibáimon okulva beletanultam, és tessék már blogolni is tudok.
Nem tudom, ki hogy van vele, de én csodálatosnak tartom, hogy bármi, ami eszembe jut, csak beütöm a keresőbe és máris információs oldalak sokaságával szembesülök, melyekből kedvemre válogathatok. Csak egy példa: Tavaly végeztem el a jelnyelvi tolmács tanfolyamot. Ehhez szakdolgozatot is kellett írni, de sajnos a hallássérüléssel és a jelnyelvvel kapcsolatos irodalom enyhén szólva szegényes! Az egész szakdolgozatomat az interneten talált forrásokból állítottam össze, írtam ki CD-re, egyedül a nyomtatást kellett mással elvégeztetnem, mert nekem nincs nyomtatóm. Mellesleg a szakdogám 5-ös lett! Sőt a vizsgaelnök még meg is dícsért! Ez nem dicsekvés, csak büszke vagyok rá.
Nos, egyenlőre ennyi, mert a sütési mánia egyéb teendőkkel is jár, mint pl. a mosogatás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése