2009. február 1., vasárnap

Hurrá!!! Sikerült!!! Végre ez már megjelent a blogomon! Már írtam egy rövid bejegyzést, de az sehogy sem akart megjelenni. Nem írom le mégegyszer, a lényege az volt, hogy tepertős pogácsát próbáltam sütni életemben először. Megtört szívvel tudatom, hogy a pogácsa nem sikerült. Nem tudom, mi a hiba, nekem valahogy az élesztős dolgok nem jönnek össze. Előtte már sütöttem sajtos, meg sós pogácsát is, azok klasszul sikerültek. Most egy kicsit megcsappant az önbizalmam.
Még arról is írtam, hogy mennyire szeretem az internetet. Tetszik, hogy csak beírok valamit a keresőbe és máris kiad rengeteg oldalt, ahol nézelődhetek. Lehet, hogy ezt csak én találom olyan érdekesnek, másoknak meg természetes, de én még újonc vagyok ebben a világban. Egy éve vettem a gépemet és a nulláról kezdtem. Még a gép bekapcsolása is gondot okozott, fokozatosan tanultam meg kezelni. Szerintem már elég jól elboldogulok. Most ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése