2009. március 1., vasárnap

Harmadik próbálkozás

Remélem, most már jó lesz! Most írom harmadszor a bejegyzést! Szerintem az Operában van a hiba, mert itt a Mozillán teljesen más a kinézete is a bejegyzések rovatnak. Mindegy, mindig tanul az ember. Ezek szerint nálam az Opera arra jó, hogy gyorsan nézegessem az oldalakat, egyszerre többet is, de pl. hozzászólást nem tudok rajta írni, és ezek szerint bejegyzést sem mindig. A Mozilla lassúbb, viszont itt tudok hozzászólást írni és a bejegyzést is automatikusan menti időnként.
Akkor most újra neki kezdek. Szóval úgy döntöttem, hogy ez a blog amolyan napló-féle lesz, a mindennapi eseményeket fogom beleírni. Ugyanis időközben nyitottam egy másik blogot is, ahol sorstársakra találtam, megbeszélhetjük a kül. betegségeinket. Én ugyanis pánikbeteg vagyok, de van aki depressziós, vagy más baja van, és megosztjuk egymással a tapasztalatainkat, ötleteinket. Sokan nem ismerik el a pánikbetegséget, hisztinek tartják, pedig elég komoly problémát okoz a mindennapi életben. Ebből a betegségből szerintem nem lehet kigyógyulni, de javítani az életminőségen igen! Én gyógyszert szedek /nem nyugtatót!/, és így viszonylag normális életet tudok élni. Persze vannak rosszabb napjaim is, ilyenkor itthon maradok és elterelem valamivel a figyelmemet. Pl. takarítás, kertészkedés, kreatív tevékenységek, így nem jut időm azzal foglalkozni, hogy mennyire rosszul vagyok. Egy idő után pedig úgyis elmúlik. Az viszont érdekes, hogy a legtöbb pszichés betegségnek, mint a depi, vagy a pánik velejárója a halálfélelem. Nekem ilyen nincs, nem is volt soha. Attól viszont rettegek, hogy elájulok! Pedig még soha nem ájultam el, lehet, hogy akkor nem is félnék annyira. Nem tudom.
Szóval a másik blog miatt elhanyagoltam ezt a blogomat, pedig nagyon tetszik a színe, a formátuma. Ezért is tartom meg naplónak. Még nagyon kezdő vagyok, de majdcsak belejövök.
Most ennyi volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése