2009. március 15., vasárnap

Tavaszi tervek

Jelentem, a pogi remekül sikerült! Részeges pogácsa a neve, mert jobbra-balra dől sülés közben. Hát nekem nem dőlt, inkább olyan a kinézete, mint a muffinnak, vagyis a teteje kiszélesedett. De azért így is jól néz ki! Mondtam is ma Anyócának, hogy ha kell, neki is szívesen sütök. Amúgy ma semmi különös nem történt, délelőtt átmentem Anyuékhoz dumcsizni Muzsikával, akart adni ültetnivalót, de mondtam, hogy amíg nincs elkerítve a veteményes, addig nem érdemes, mert a kutya kiszedi. Az Uram ma felvázolta, hogy képzeli el a kerítéseket, de kíváncsi vagyok, mikor lesz megcsinálva. Mindegy, mert én napok óta töröm a fejem, hogy tudnám valahogy megoldani, mert már javában ültetni kéne, főleg hogy már a napocska is sütöget. Sajnos még elég nagy sár van a sok esőtől, meg hótól, de remélem hamar felszárad. A kerítés mellé is ki kell találni valamit, mert a kutyák ott rohangálnak, és nem tud kiszáradni. Eddig a sóder a nyerő, a jövő héten lehet, hogy meg is csinálom. Az a baj, hogy Beki szobakutya (uszkár), és ha kimegyek, akkor ő is rohangál és tiszta sár lesz. Ha meg bezárom a házba, akkor meg bentről ugat keservesen. Úgyhogy a megoldás sürgős!
Megint sikerült az én drága páromnak bebizonyítani, hogy csapnivaló apa! Nekem azt mondja, hogy nem süthetnek szalonnát este (éjszaka) a kertben a fiacskája, meg a haverjai, erre nekik meg megengedi!!! Mostmár 3 napja mindennap itt vannak 10-11-ig, isznak, hangoskodnak, nem hagyják Muzsikát aludni! De ezt Ő nem veszi észre! Nyugodtan hortyog, gondolom a bevitt alkohol hatására!
Apropó alkohol! Mindig irtóztam a részeg emberektől, valószínűleg azért, mert gyerekkoromban megijedtem az egyik részeg munkástól az udvarban, pedig csak szeretetből az ölébe vett. És milyen az élet? A volt férjem, meg a mostani is jó viszonyban van az alkohollal, de még a gyerekeim is. Meg az Ő gyerekei is. Még a volt felesége is ivott. Muzsika meg én antik vagyunk! Jól nézek ki! Amúgy hálistennek nem durva, vagy ilyesmi, mert ha sokat iszik, akkor lefekszik aludni. Én inkább attól tartok, hogy valamilyen betegsége lesz tőle. Nagyon szeretem, sokmindent megtettem miatta, nem szeretném elveszíteni a hülye pia miatt!
Mára ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése