2009. június 25., csütörtök

Újra itt vagyok

Jó régen nem voltam, most újra kezdem. Találtam a minap egy csomó kézimunkás blogot, azok olvasgatásával ment el mindig az idő, és mire írtam volna, már nagyon késő volt. Másrészt mostanában megint rám tört a kötőmánia, és ugyebár kötés közben nem tudok írni.
Most ezt készítem:

Sajnos a fotó nem valami jól sikerült, még így "lenyakazva" is eléggé fénylik, dehát nem vagyok valami jó fotós.
Szóval egy lebontott pulcsiból készítem és nagyon kell totózni, hogy elég legyen a fonal, mert nem tudom pótolni.
A minta nem túl bonyolult, ezért lehet vele haladni.












Ez lesz az ujja. Az egyik. A másikat most kötöm. Először persze a hátával kezdtem, de kétséges volt, elég lesz e a fonal, így inkább az ujját készítem el előbb, aztán az elejével, meg a hátával próbálok totózni.









Ez pedig a minta. Eléggé homályos, de azért olvasható.


Őszintén be kell vallanom, nagyon bénán megy még az elrendezés, de majdcsak beletanulok.
Még ideteszem a legutóbbi művemet, egy mobiltokot, melyet az új telefonomnak készítettem.

Első próbálkozásnak egész jól sikerült. A mintája is egyszerű, sima egyráhajtásos pálcák az előző sor pálcáinak törzsébe öltve. Egyszer elölről, egyszer hátulról kezdve. A hivatalos nevét nem tudom.
A gombnak kinevezett mütyürke pedig a sapkám egyik dísze volt, de oda nem hiányzik, itt pedig jól mutat.













A legfontosabbat majdnem elfelejtettem! Van egy rendszeres olvasóm: Anice! Köszönöm, hogy benéztél, várlak máskor is.

2 megjegyzés:

  1. Itt is vagyok megint :)! Szép napot!

    Mekkora tűvel kötögeted az új zöld dolgot, ami nekem is nagyon tetszik és emlékszem is rá az újságból, mert ha nagyobb tűvel dolgoznál talán jobban kijönne a fonalból, persze kár lenne a már elkészült részért

    VálaszTörlés
  2. Nincs nagy tűválasztékom (1,5-es, 3-as és 5-ös). Ez ötössel van, de megoldódott a probléma, mert találtam még belőle a pincében. Aki keres, az talál.
    Köszi, hogy benéztél.

    VálaszTörlés