2009. július 3., péntek

Belekezdtem az új felsőmbe, de még semmi nincs eldöntve. Egyenlőre még csak megnézem, milyen lesz a minta. Ezek a lehetséges változatok:

A jobb felsőt kezdtem el, de eléggé nehéz, mert nemcsak a színén kell a mintát kötni, hanem a visszáján is. De ha jól mutat, akkor megcsinálom, ha belegebedek is! Ha meg nem, még mindig van három variáció.
Ma jól felbosszantottam magam, amivel nem szeretnék senkit untatni, ezért mérgemben sütöttem egy adag pogácsát.

Mire elkészült, elszállt a mérgem is. Azért nem teljesen, de lényegesen jobban éreztem magam. Természetesen a probléma anyagi eredetű.

2 megjegyzés:

  1. Jól néz ki a pogid! Hamm!

    Fehér nyári legyen amire szavaznék kötésügyileg.
    A lila még belefér szeptemberig, amilyen gyorsan kötsz.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Remek a blogod, gratulálok hozzá.
    PI

    VálaszTörlés