2009. július 5., vasárnap

Bugyorka és társai

Nem hagyott nyugodni Eszter felhívása, miszerint bugyorkészítőket keres a szappanjai számára. Muszáj volt egyet készítenem:


És amikor elolvastam a blogját, szinte kedvet kaptam a szappanjai kipróbálásához. Érdemes megnézni!

Tegnap kipróbáltam a hintaágyat, ennek folyományaként rögtön meg is szállt az ihlet, így ma elkészítettem a szivacsnak a huzatot.


Nem tudom, látszik-e, ez egy paplanhuzat, de a célnak tökéletesen megfelel. Szegény ember azt használja, amilye van. Persze a családfő rögtön ki is próbálta:


A zöld pulcsimmal is haladok, pechemre megint olyan mintát választottam, ami hibásan van megadva, most "csak" két ráhajtást felejtettek le az egyik sorban. Szerencsére még időben felfedeztem, így nem kellett visszabontanom. Nagyon bosszantó tud lenni, amikor hibásan adják meg a mintát - nem először járok így -, és persze magadat okolod, hogy milyen béna vagy, mert nem tudod megcsinálni. Amikor meg kiderül, hogy nem is te vagy a hibás, akkor meg azért bosszankodol!

Nagyon szeretem ezt a pulcsit, ugyanabból a fonalból van, mint a fenti butyorka.
















A mintáját is jó volt kötni, mert
eléggé változatos és mutatós is.









Végül, Cica mai alvás-technikája így nézett ki:

5 megjegyzés:

  1. Jó lett a bugyorkád! A macskád meg tud élni.

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszik a bugyorkád, talán Eszter tetszését is elnyeri.
    A cicád meg egyenesen imádnivaló :)

    VálaszTörlés
  3. Nahát :D
    Amikor írtam, még nem volt megjegyzés, és amikor elküldtem, itt volt Amanda bejegyzése.
    Mostmár biztos lehetsz a bugyorban és a cicában egyaránt, ha ketten szinte egyszerre ugyanazt írtuk :D

    VálaszTörlés
  4. Szia Egérke!

    Szép lett a bugyorkád, köszi, írtam a blogomban választ Neked! Hát ez a hintaágy egyszerűen fantasztikus, én is ilyet szeretnék!! Ki csinálta?

    VálaszTörlés
  5. Köszi Lányok!
    A hintaágyat a férjem és a kisfia csinálták sk.

    VálaszTörlés