2009. július 19., vasárnap

Elkészült

Mindkét süteményt megcsináltam.
Íme a pogácsám.
Szeretem rajta a köménymagot,
a tetején pedig az a bogyó, sajt.
Azért így, mert puha a sajt, és
beleragad a reszelőbe.
Gondoltam, így egyszerűbb,
de azt hittem, elolvad.


Ez pedig a bukta. Bár nyugodtan
nevezhetném falatkának is, olyan kicsi lett.
Majd legközelebb jobban sikerül.
Mindig tanul az ember.
De! MEGKELT a tésztám!





Úgyhogy most nagyon örülök, és ezen felbuzdulva lefotóztam az ebédre készített kreációmat.

A csirkecombot befűszereztem mindennel, ami itthon volt (só, bors, paprika, ételízesítő), beraktam a tepsibe, ezután egy hirtelen elhatározásból tettem még rá mustárt és fokhagymakrémet, rászórtam a krumplit és a lilahagymát, lefóliáztam, és zutty a sütőbe. Egy óra múlva levettem a fóliát, és még vagy fél óráig sütöttem. Nagyon fini lett. Mondjuk a krumpli kicsit hóka lett, mert kicsi a tepsi, és nem tudtam locsolgatni. Ez már csak a maradék, mert gyorsan fogy. Újabban szeretek úgy főzni, sütni, hogy csak irányadónak használom a receptet, és önhatalmúlag teszek még bele ezt-azt.
Ezek pedig a már elkészült
bugyorkák.










Amíg ezeket leírtam, Muzsika vacsorázott: vajaskenyeret, rajta felvágott, sajt, mellé uborka, paradicsom, utána pogácsa, bukta, azután barack. Csoda, hogy kissé kövérke??

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek a bugyorkáid, és a kaják is jól néznek ki :)

    VálaszTörlés
  2. Na ez mind nagyon finomnak nézki:)) Muzsika helyében én is vacsoráztam volna.. nagyon:)))

    VálaszTörlés
  3. Na jó, az öröm, ha ízlik a süteményem, de én azért fogyóztatnám, ha az apja engedné. És az sem normális, hogy az evés okozza a legnagyobb örömöt neki.

    VálaszTörlés
  4. Kérek szépen e-mail címet, hogy teljesíteni tudjam a kérésed.

    VálaszTörlés