2009. július 15., szerda

Ez + az

Először a jó hír: a bugyorkáim tetszettek Eszternek, kivéve a lustakötésest (sajna kép nincs róla). 5-ös tűvel kötöttem, és nekem nagyon tetszett, mert szerintem ez hasonlított a legjobban egy mosdókesztyűs-szappantartós dologra. Így viszont ( a megrendelő szíve-joga eldönteni, hogy milyet akar) maradnak a mintásak. Ez meg azért jó, mert kipróbálhatok különféle mintákat, és még élvezem is.
Eddig a jó hírek. Pontosabban jó hír. Rossz, az több is van.
Úgy néz ki, a férjem nagyobbik fia válik. Már írtam, hogy milyen dolgai vannak,most annyira elvetette a sulykot, hogy a feleségének elege lett belőle. Feljelentette a rendőrségen, és hazaköltözött a szüleihez. A gyerekekkel együtt. A kisebbik fiú tegnap megjárta a szemészetet, mert valami fémforgács ment a szemébe, azt vették ki. Mondjuk ez belekerült az egész napjába, délelőtt én vittem el két helyre, ahonnan lazán elküldték, mondván, sorszám nélkül nem lehet. Délután a barátnőjével elmentek az ügyeletre, onnan is küldözgették, majd a HARMADIK helyen végre kiszedték. Magánvéleményem: ezek szerint nem a beteg, jelen esetben a szeme világa a fontos, hanem a pontos menetrend betartása. Hogy közben esetleg végérvényesen sérül a szeme? Kit érdekel!
Most más nem jut eszembe, pedig történtek még dolgok.
Helyette itt van három virágos kép:
Nem túl jó kép, de ma fedeztem fel, muszáj volt lefotóznom.
Alig 20 centi és virágzik! Ráadásul ez elöl van a kertben, ahol a kutyák folyton rohangálnak, így csak az igazán életrevaló növények maradnak meg.





Ez a harangvirág pedig azért lett megörökítve,
mert a múltkori eső hatására teljesen lefeküdt a földre,
azt hittem elpusztul, erre ennyi virág van rajta. Ja, és ez is elöl van.










Ez biztonságban van, cserépben. Anyócától kaptam, neki már virágzik, remélem az enyém is hamarosan fog. A nevét elfelejtettem.

2 megjegyzés:

  1. Ez az alsó virágod:Fuxia. Nagyon szép virág!Sokáig nekem is volt,de mivel teletetni kell,feladtam.
    Köszönöm,hogy jelölted magad a blogomon!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a segítséget. Nekem cserépben van, úgyhogy a teleltetéssel nem lesz probléma.

    VálaszTörlés