2009. július 19., vasárnap

Ilyen az én formám

Két napja hót ideg vagyok, és amikor megtalálom a levezetési formát, megint csak idegbajt kapok!
Mivel hálistennek kidőlt az ember, a haverok meg hazatántorogtak, nekiálltam pogácsát sütni. Ezzel jól elszórakozom, meg le is nyugtat, erre KIFOGYOTT a gázpalack! Úgyhogy most vár a pogácsám, hogy felkeljen az emberem, és kicserélje a palackot. Pedig még lekváros buktát is akarok sütni, ami elég merész vállalkozás részemről, mert nekem valahogy az élesztős tészta sosem kel meg. De azért is megsütöm. Legfeljebb lapos bukta lesz, majd beszámolok.
Egyetlen jó oldala van az idegbajomnak, hogy szélsebesen készülnek a szappanbugyorkák!

2 megjegyzés:

  1. Az eg ymilyen utálatos dolog mikor sütés -főzés közepén elfogy a gáz.. engem azzal a világból ki lehet kergetni!! Olyankor mindig megfogadom hogy fatüzeléses sparheltot veszek..

    VálaszTörlés
  2. Na igen, az legalább nem fogy ki. Szegény pogácsám addig kelt a sütőben (hidegen), de végül megoldódott a probléma.

    VálaszTörlés