2009. július 12., vasárnap

Nyűgös vagyok

Ma csak szenvedek egész nap. Nagyon fáj a derekam, a tegnapi kutyafésülés utóhatásaként. Sajnos Beki utálja a szépítkezést, harcolni kell vele, kapkodja a lábát, néha még morog is. De ha már uszkárnak született, akkor muszáj rendesen kinéznie. Hát a több órás fésülgetésnek most szó szerint nyögés lett a vége. Bár az én Drágám kétszer is bekente krémmel, egy ideig jó is volt, legalább ki tudtam egyenesedni. Amúgy meg úgy járkálok, mint aki be akar sz... Ettől a természetellenes testtartástól meg megfájdul a hasam is, úgyhogy egyre rosszabb.
Erről eszembe jutott egy régebbi történet, amikor ráesett az akvárium a lábamra, pontosabban a lábujjamra. Nem tudtam, hogy eltört-e, így elmentem a sebészetre, ahol az első kérdés az volt, hogy mi történt. Mikor elmondtam, az egész rendelő rajtam röhögött, ill. azon, hogy milyen balesetem volt. Na, akkor is így jártam, hogy sarkon közlekedtem, kímélvén a lábujjamat, később pedig már a sarkam jobban fájt, mint a lábujjam. Remélem, holnapra jobb lesz, mert be kell mennem a városba a telefonomért, ami vadiúj, mégis szervízbe van. Meg Muzsikáért is el kell mennem, mert Nagyinál nyaralt a hétvégén.

2 megjegyzés: