2009. augusztus 2., vasárnap

Családi horror

Hihetetlen, ami egy családban megtörténhet! Kötöm ugye a bugyorkákat Eszter szappanjaihoz. Egyébként most is, csak szünetet tartok, mert már fájnak a kezeim. Nekem ez nem csak kedvtelés, hanem munka, amivel kiegészítem szűkös jövedelmemet, ami megy egyenesen a bankba (értsd: jelzálog törlesztés). Nos, alig vártam, hogy az első honoráriumom megérkezzen, mert a bank ugye fenyegetőzik rendszeresen. Várok, várok, de a pénz csak nem jön. Írtam Eszternek, hogy nem kaptam meg a pénzt. Erre Ő elküldte a bizonylatot, hogy Ő feladta, de tévedésből az én címemre. Ugyanis én az Anyuék címére kértem, előrelátóan. No, telefon Nagyfiúnak (aki ingyen birtokolja a lakásunkat, ugyanis nem hajlandó fizetni semmit), érkezett-e pénz a nevemre. Válasz: nem. Telefon a postára, iktatószám egyeztetése. Válasz: ki lett kézbesítve a PÉNZ, és nem az értesítő! Telefon Nagyfiúnak, hol a pénz? Válasz: oda nem küldtek semmilyen pénzt. Másnap reggel a postásunk elcsípése, emlékezett rá, hogy odaadta a pénzemet. Közben Nagyfiú telefonált Kisfiúnak, hogy megtalálta a papírt a pénzről. Pénz viszont NINCS! Következő nap telefonál reggel Nagyfiú Apucinak, hogy megvan a pénz. Apuci örömében telefonál nekem, hogy munka után megy Nagyfiúhoz és hozza a pénzemet. Örülök! Délután Apuci hazajön, és közli, hogy CSAK a rózsaszín fecni van meg, a pénzt Nagyfiú elköltötte (értsd: elitta), csak nem akarta idegesíteni, ezért mondta a telefonba, hogy megvan! Hát itt tartunk most. Állítólag holnap megkapom a pénzemet, de én már csak akkor hiszem el, ha a kezemben lesz! Most pedig megyek vissza bugyorkázni, mert a bank még mindig fenyegetőzik. Egyébként még van több ilyen horror történetem, ez egy ilyen család!

5 megjegyzés:

  1. Jaj, nem irigyellek :( Tudom milyen az ilyen...

    VálaszTörlés
  2. Sajnos talán nincs is olyan család (pedig van, hogy nincs), ahol ilyesmi ne esne meg. Ezért kellene neked egy bank kártya és nem lenne máskor ilyen eset. Üdv. Mária

    VálaszTörlés
  3. Na igen, már én is gondoltam rá.

    VálaszTörlés
  4. Szia Egérke!

    Holnap feladom neked az újabb adag bugyokára a pénzt anyukád címére! Talán tényleg a bankszámla lenne a legjobb megoldás, havi pár száz forint és nem lenne többet ilyen ronda egy helyzet!

    Puszi és fel a fejjel!!!

    VálaszTörlés
  5. jaj drága, úgy látom, neked sem fenékig tejfel...:((

    VálaszTörlés