2009. augusztus 15., szombat

Étkezési szokások

A mi családunkban - beleértve az állatokat is - rajtam kívül mindenkinek megvan a maga étkezési szokása. A Drágám érdekes dolgokat párosít az evés alkalmával. Pl. rendre süteményt eszik almával vagy más gyümölccsel egyszerre. Vagy a minap zöldséggel kevert rizs volt sajttal töltött fasírttal, erre a maradék patisszonból készült pörköltöt kérte rátenni a rizsre.
A fia - a kisebbik - egy tányér ételt 2-3-szorra fogyaszt el, soha nem egy ültő helyében, de mindig tele szedi a tányért.
Muzsika elővesz egy kistányért - pedig van nagyobb is - és rogyásig rakja mindenfélével, ami a hűtőben található (felvágott, sajt, uborka, paprika, paradicsom, kechup, majonéz, hagyma, retek). Utána nassol. Választéktól függően először sütemény - ha több van, akkor mindegyikből -, utána gyümölcs. Ja, és csoki is.

Na, és az állatok... Tegnap megörökítettem néhány pillanatot.
Cica a háza tetején - amit mellesleg én készítettem sk. - kap enni.
De nem veti meg a kutyakaját sem, nomeg a maga által fogott egeret vígan megeszi. Bármit megeszik, nem válogat.






Beki türelmesen figyel. Ő egyébként a házban kap enni, de szeret
lopkodni.









Éééés, amikor Cica befejezte, megnézi, mi jutott neki. Most éppen semmi, de van, mikor marad néhány szem, azt ilyen cuki pozícióban fogyasztja el.

Korni pedig csak úgy hajlandó enni, ha mellette állok, és a kutyakaját - mintegy "megsózva" - megszórom cicakajával.


2 megjegyzés:

  1. De aranyosaaaaak!!! :)
    Az én cicóm is szereti a kutyakonzervet....már lassan attól tartok, hogy el kezd "külföldiül" beszélni, azaz UGATNI!! :DDD
    Beki ő középuszkár? Nekem is olyanom volt, 14 évig...:(
    De az már rég volt.
    Örülök, mikor ilyen helyes, állatos posztra bukkanok!!:))))
    Puszi:
    Ági

    VálaszTörlés
  2. Szia Ági!
    Igen, Beki középuszkár, bár törpének vettük annakidején. A becsületes neve Blackey. Cica pedig tiszteletbeli kutyává lett előléptetve. Köszi, hogy benéztél.

    VálaszTörlés