2009. augusztus 23., vasárnap

Fogadalom

Ezennel fogadalmat teszek, hogy mindennap legalább 1 bejegyzésben leírom, hogy mi történt napközben. Elvégre, ezért van ez a blog. Csakhogy... Amikor megnézem az irányítópultot, akkor általában elolvasom az új bejegyzéseket, néha írok kommentet, és ha az illető bloglistáján találok érdekesnek tűnő blogot, akkor abba is belenézek. Éééés, ekkor jön a probléma! Ugyanis, ha érdekesnek találom a blogot, akkor hajlamos vagyok elejétől végéig elolvasni. Nomármost, van olyan blog, ami több éve íródik, és még ráadásul érdekes is, ilyenkor több napba is beletelik, míg végigolvasom. Az én blogom meg hanyagolva van. Persze napközben az jár a fejemben, hogy este mit fogok írni, hogyan fogom megfogalmazni, stb. Mellesleg pl. mosogatás közben remek gondolataim támadnak. Nos, ezen szeretnék változtatni. Kötelezem magam a saját blogom rendben tartására! Uff, én beszéltem!

5 megjegyzés:

  1. Hát azért :D
    Nekem nem megy a kötelező írás.

    Csak akkor tudok jókat írni, ha van hozzá kedvem meg ihletem.

    Ha nincs kedvem, nem írok. :)

    De sok sikert hozzá és kitartást!

    VálaszTörlés
  2. hehe, állítólag Agatha Christie is mosogatás közben gondolta ki a leggyilkosabb krimijeit!! :)))
    No, gondolom, neked nem ilyen agresszív öteleteid támadnak....amint olvasgatok itt nálad, nagyon szívembe loptad magad ám!! :)
    És köszönöm a "szívműtős" blogomban tett látogatásodat, nagyon örülök, mert így én is rád bukkanhattam, és én pontosan így vagyok vele, mint te is, hogy ilyenkor aztán falom a posztokat!! És nálad remek dolgokat lehet találni! Úgyhogy szépen kilinkeltelek a "Szívem csücskei" közé a blogomba, mert szeretnék visszatérő olvasód lenni!!:))
    Így ismeretlenül is szeretettel üdvözöllek:
    Ági

    VálaszTörlés
  3. Szia Evikusz!
    Amint látod, nem erősségem a fogadalmam betartása, máris el vagyok maradva. Azért köszi a bíztatást.

    Szia Ági!
    Jó szorgalmas voltál, alig győztem válaszolni a bejegyzéseknél. Köszi, hogy kitettél, és örülök nagyon, ha visszajössz olvasni.

    VálaszTörlés
  4. Tettem én is ilyen fogadalmat. Aztán jól nem tartottam meg.
    Szerintem a blog van értem. Igaz, hogy mások is olvassák. Jól is esik, ha megszólalnak, feltéve hogy nem rosszindulattal. De akkor is az én blogom. Ha nincs kedvem, időm, témám, napokig nem írok. Ha kötelező penzumot szabnék ki magamra, hamarosan büntetésnek érezném és hagynám a fenébe.

    VálaszTörlés
  5. Igazad van, én sem tartottam be. Akkor jó ötletnek tűnt, most már nem annyira.

    VálaszTörlés