2009. augusztus 11., kedd

Helyzetjelentés

Tegnap voltunk a nyaki uh-on, szerencsére nem találtak semmit. A doki azt mondta, lehet, hogy attól van a rosszullét, hogy nagyon lemegy a vérnyomása Papinak (gyógyszert szed magas vérnyomásra). Előírt Neki egy 10 alkalomból álló infúzió-kúrát. Ma voltunk először, nem volt semmi gond. Szerencsére a szédülés is elmúlt, hiába, a jó levegő (jelen esetben a telken) megtette a hatását.
Mégsem vagyok nyugodt. Nem tudom, miért, de nem tudom kiverni a fejemből a gondolatot, hogy valami komoly baja van a Papinak. Az a baj, hogy tudom, hogy akkor sem mondaná, ha tényleg baja lenne. Lehet, hogy csak kényszerképzetem van?!

Ezen az infúziós micsodán jó sokan vannak, elég sokat kell várni. Összesen 3 ágy van, és kb. 18 perc alatt csöpög le a lötty. Amíg a Papi bent volt, ittam egy kávét az automatából, hááát holnap inkább viszek itthonról , mert borzalmas volt.
Anya reggel kijött a 6.50-es busszal, aztán velünk jött (Muzsika is velem volt, mert nem volt, aki vigyázzon rá) haza. Ők meglátogatták Dédikét, mi meg mentünk a kórházba Papával.
Ezzel is idegesítenek, hogy szívesen hozom-viszem Őket, mégis szinte rájuk kell erőltetnem az autózást. Papi úgy képzelte, hogy holnap már a saját kocsijával megy a "koktélparty"-ra. Na még csak az hiányozna! Hát nem azért vannak a gyerekek, hogy segítsenek, ha szükség van rá?? Nekem ez természetes!

A zoknimmal szépen haladok, már jobban rááll a kezem az 5 tűre, de még előfordul, hogy reflexből elengedem az üres tűt, ami persze a földön landol. Hiába, körkötőtűhöz vagyok szokva. Találtam egy blogot, ahol nagyon jól le van írva a munka menete, képekkel is bemutatva. Inkább eszerint kötök, mert az újságban bonyolultabbnak tűnik.

Mivel sok időm elmegy az ide-oda mászkálással, ma gyors ebédet főztem: tökpörköltöt patisszonból. Ééééés, az én Drágámnak nagyon ízlett, 2x is szedett!!!
Nagyon jó, és egyben fura is (még) így főzni, hogy kimegyek a kertbe, leszedem a saját termésemet, megpucolom, megfőzöm és megesszük.
Képet nem teszek fel, mert az állaga olyan trutyis, de az íze nagyon jó.
Így készül: sima pörköltalapra (most épp lecsósan) ráteszem a felkockázott patisszont, megfűszerezem, felöntöm vízzel (kb. félig), és addig párolom, míg puha nem lesz. Én krumplinyomóval egy kicsit össze is töröm, kenyérrel fogyasztjuk. Lehet rá tojást is ütni, úgy is finom.

Végül, hogy kép is legyen, íme Kornél, amikor félt a dörgés-villámlástól a múlt heti viharnál:

Amúgy nem jöhet be, és nem is szokott. Nem vettem észre, mikor osont az asztal alá, de nem volt szívem kiküldeni.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Egérke, köszönjük a köszöntést! A szédüléshez: én évek óta ezzel küszködöm, jó időbe telt, amíg kiderült egy MR alkalmával, hogy nyaki gerincsérv miatt kialakult nálam egy keringési rendellenesség. Ezt Uh-n, röntgenen nem látják, csak az MR-en, irgalmatlan rosszulléteim vannak, de legalább tudom, mitől. Kérdezzetek erre is rá! Lehet kezelni! Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen az infót, meg fogom mondani Papának. Mivel lehet kezelni? Gyógyszerrel?

    VálaszTörlés