2009. augusztus 23., vasárnap

Hogy mik vannak!!!???

Ez még pénteken történt. Tudni kell, hogy Muzsika tv-függő. Több sorozatot is néz (BTK, Bűvölet, Második esély, stb.), de Győzike viszi a pálmát. Mindegy, hogy ismétlés vagy új rész, Ő nézi, és remekül szórakozik (beszólogat, nevetgél, stb.). Mióta ideköltöztünk a prérire, kevesebb a sorozat, mert a story tv nem jön be, és ott mennek a kedvencei (Marimar, Dallas, a többi most nem jut eszembe).
Tehát, pénteken szokás szerint bekapcsolja a tv-t, éééés semmi! Az van kiírva, hogy nem vagyunk jogosultak a műsor megtekintésére! Semelyikre! No, telefon a UPC-nek, hogy most mi van??? Kb. 1(!) órás telefonálgatás után(ami persze fizetős) kiderült, hogy VALAKI(!) a Férjem feleségének adva ki magát (nem én voltam, esküszöm!) TELEFONON LEMONDTA a szolgáltatást!!!! Nem kellett hozzá ügyfélszám, azonosító, semmi!!! Egy telefon, és meg vagyunk lőve! Intézkedni pedig CSAK hétfőn lehet, addig nincs tv.
Mondanom sem kell, Muzsikát nagyon megrázta a dolog (Győző-elvonási tünetei vannak), és mivel betegségéből kifolyólag "szómenése" van, egész nap azt hallgattam, hogy milyen ..... az a valaki, aki elcseszte az adásunkat.
Éééés, ahogy üldögélünk a konyhában a nagy tévétlenségben, egyszercsak megszólal Muzsika, hogy miért nem kérünk antennát Jani bácsiéktól (Ő az apukám, és két házzal odébb van a telkük) ? Már nem tudom pontosan, hogy fogalmazott, de ez volt a lényeg. HOGY EZ NEKÜNK MIÉRT NEM JUTOTT ESZÜNKBE???? Itt egy halom értelmes ember, köztük én is, és ki oldja meg a problémát??? Az állítólag sérült értelmű gyermek! Nos, nem egy zseni???

9 megjegyzés:

  1. :)))
    És végül tényleg lett tévéadás?
    Hát komolyan, mind a két történet nagyon megható. A praktikus intelligenciája igen fejlett a hölgyeménynek!
    Úgy látom, igen talpraesett, mint a macsek az ölében! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Virág!
    Igen, az RTL klub-ot legalább nézhetjük azóta. Muzsika néha tényleg érdekes dolgokat produkál. Cicáról meg lesz egy külön bejegyzés.

    VálaszTörlés
  3. Hmm. Kb 3 éve költözéskor bennem is felmerült a kérdés, hogy miért is nem kell semmi ahhoz, hogy lemondjam a szolgáltatást. Érdekes és persze bosszantó, ha olyan helyezet áll elő mint nálatok.
    Grat a csajosnak! Probléma megoldva.:*)
    Ja, és köszi, hogy átállítottad a megjegyzés rovatot!:-)

    VálaszTörlés
  4. Talán azért történt így, mert (most magamból indulok ki) mindig bonyolult megoldásokon törjük a fejünket és hajlamosak vagyunk nem észrevenni az orrunk előtt lebegő legegyszerűbb lehetőséget.

    Kösszi, hogy meglátogattad a blogomat :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is tetszett mindkét történet!!!
    Nagy feladatot vállaltál fel, minden elismerésem a tiéd - nagyszerű ember vagy!

    VálaszTörlés
  6. Cicurka: köszi a gratulációt Muzsika nevében is. Én köszönöm, hogy figyelmeztettél.
    Evikusz: valóban, a legegyszerűbb megoldás jut legutoljára az ember eszébe, vagy még akkor se.
    Trinity: mindenki azt mondja, hogy nagy feladat, én nem érzem annak. egyáltalán nem vagyok nagyszerű ember, óriási hibát követtem el a saját gyerekeim ellen, de még nem tudok írni róla. Talán, majd egyszer.

    VálaszTörlés
  7. Lám, valóban, hogy elfeledkezünk arról, hogy -nem is olyan régen- nem volt még kábeltévé, ugye, és a jó öreg hagyományos antennák is "elhozták" nekünk a "nagyvilágot"!! :)))
    A leány remekül feltalálta magát---és a megoldást is!! :))

    VálaszTörlés
  8. Lett végül is adás. Egyetértek az előttem szólókkal. Nekünk nincs ilyen gondunk, mert nincs tv. Viszont van blog!
    Üdv. Mária

    VálaszTörlés
  9. Igen, lett adás, és hétfőn 5 perc nem telt bele, és visszaállították. Én se nézek tv-t, csak este 10 után. A bloggal meg az a "gondom", hogy mindig elkalandozok olvasgatni, és hanyagolom az írást. Később meg már nem tűnik olyan fontosnak, vagy érdekesnek, amiről írni akartam.

    VálaszTörlés