2009. augusztus 23., vasárnap

Ma...

... érdekes, és egyben vicces dolog történt. Már írtam, hogy van egy értelmi fogyatékos nevelt lányom, aki ugyan 28 éves, de lélekben örök gyermek. Itthon sokmindent hall a beszélgetéseinkből, többek között azt is, hogy a gyöngyfigurákat el szeretném adni itt a neten. Ő is szeret gyöngyöt fűzni, és nagyon szépeket készít. Olyan kézügyessége van az ilyen pepecs dolgokhoz, hogy csak na! Szóval, ma készített egy nyakláncot a kismenyemnek (a kisebbik fiú barátnője), és először nekem mutatta meg. Meg is dícsértem, mert tényleg nagyon szép lett, kapoccsal, mintázattal, stb. ellátva. Amikor megjött a kismenyem, még alig lépett be az ajtón, Muzsika már kiabált is Neki: Kittyyy, megveszed? Na, először ledöbbentem (merthogy azt hittem, ajándékba készült), utána jót nevettem, hogy milyen életrevaló a gyerek. A végén kiderült, hogy előre megbeszélték, hogy pénzért(!) csinál egy nyakláncot. Sajnos kép nincs, mert már hazavitte. Na, erre varrjatok gombot! Középsúlyos értelmi fogyatékos, a pszichológus szerint egy 3 éves gyermek értelmi szintjén áll. Szerintem meg egy zseni! És nem ez az első húzása! Folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése