2009. augusztus 9., vasárnap

Stóla minta

Megkötöttem Ahama stólájának a mintáját. Tényleg nagyon kell figyelni, de nekem jól jött, mert figyelemelterelésre kellett.


Természetesen a képszerkesztésem még hagy némi kívánnivalót maga után. Itt egy összehasonlító fotó:
Természetesen az Ahamáé sokkal szebb. Én csak kipróbáltam, hogy meg tudom-e csinálni. Az én fonalam sokkal vastagabb, meg bontott fonal, és pl. a középső mintát is csak egyszer kötöttem, így nem olyan mutatós. Viszont a "manósapka" minta így nem tetszik annyira, mint az eredetin.
A csipkeminta viszont nagyon is!
Végül, egy találós kérdés:
Ezen a mintán változtattam egy kicsit.
Vajon mit?

Összehasonlításnak itt az egész mintadarab: Jól látszik, hogy a 2. minta után belekötöttem egy lusta sort, mert a csipkemintát elrontottam és nem akartam lebontani. Tehát, a lustakötésű sor után másképp csináltam a csipkemintát. Hogyan?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése