2009. augusztus 14., péntek

Tegnapi fotók

Tegnap kedvem szottyant kattintgatni, meg képet szerkesztgetni, aztán úgy elment az idő, hogy már nem tudtam feltenni, mert nagyon álmos voltam.
Íme Cica tegnapi alvási pozitúrája:

Régóta piszkál, hogy milyen lehet a meggyes-mákos sütemény, így tegnap kipróbáltam. Hát, elég laposra sikeredett, meg nem tetszett a mák a tetején, mert nem volt olyan krémes, így gyorsan csináltam tojásfehérjéből habot a tetejére.


Ezek pedig a hajnalkáim, amikor reggel ki vannak nyílva:

3 megjegyzés:

  1. Én imádom a meggyes-mákost, csak megsütni nem szeretem. Így a habbal a tetején is nagyon finom lehet.

    Szépek a hajnalkáid, az enyémek is állandóan virítanak. Nekem zömében az a hatalmas kék virágú van, csak elvétve akad közte 1-2 más színű.

    VálaszTörlés
  2. Az eredeti terv szerint én is csak kéket akartam, de kevés volt a mag, és már nem kaptam, csak színeset. Te hogy sütöd a meggyes-mákost? Csak rászórod, vagy krémet csinálsz a mákból?

    VálaszTörlés
  3. Épp azért írtam, hogy csak enni szeretem, mert sehogysem csinálom :)
    Egy rokonunk szokott sütni ilyesmit. Azt hiszem, olyan krémszerű a mák benne.

    VálaszTörlés