2009. augusztus 15., szombat

Új hobbi




Nem is egy, hanem mindjárt több is. Sok blogot olvasok, és mindig találok újabbakat, ahol szebbnél szebb csodákat készítenek. Én is kedvet kaptam új dolgokat kipróbálni. Tegnap bent jártam a városban, és beszereztem néhány szükséges kelléket:
Igen, a tervek szerint gyöngyöt fogok fűzni, ebből szándékozom meggazdagodni. :) Már tegnap el is kezdtem, és egész jó lett. Egy pókot készítettem kulcstartónak vagy mobildísznek. Majd teszek fel képet is.

A másik, amit ki akarok próbálni, a keresztszemezés. Ehhez is vettem anyagot, mert fonalam az van itthon. Anyagom is van valahol, de hiába túrtam fel a pincét, nem találtam meg. Viszont megtaláltam a régóta keresett süteményformáimat! Még nem tudom, mi lesz a sorsa a művemnek - ami még csak a fejemben van kész - , de addig is valaki megmondaná, hogy mi az a kontúrozás? Úgy vettem ki a leírásokból, hogy kézzel végzett körbevarrás gépöltéssel. Jól gondolom?

A terv pedig ez:
Megpróbálom kockás papírra átrajzolni a mintát, aztán majd kiderül.
Annyira tetszik, hogy muszáj valahogy kézzel foghatóan is megörökítenem.



Ezek a közeli tervek, a távolabbiak között szerepel még a papírfonás, a foltvarrás, játékfigurák kötése, horgolása.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése