2009. szeptember 29., kedd

Az úúúgy volt...

...hogy a múltkor vettem két doboz MÉREGDRÁGA gyöngyöt. A gyönggyel minden rendben van, gyönyörű, egyenletes szemek, épp amilyen kellett. Csakhogy! Később nézegettem a webboltok kínálatát, és kiderült, hogy jól ráfizettem. Majd' ezer forintot fizettem a két doboz gyöngyért. És mit kaptam érte? Dobozonként 2, azaz kettő és fél gramm gyöngyöcskét! A webes boltok jóval kedvezőbb árban kínálják. Node sebaj, mindig tanul az ember! Azóta már felfedeztem egy jóval kedvezőbb árú boltot is itt a városban.
Azt gondoltam, ha már ilyen "aranyat érő" gyöngyöm van, csinálok belőle valami szépet. Amúgy fekete és fehér színű.
Tehát elkezdtem ezt a mintát: még a feléig sem jutottam, már láttam, hogy kevés lesz hozzá a fehér. Most bonthatom le. Aztán az jutott eszembe, hogy csinálok egy Jin&Jang képet. Ehhez kértem a segítséget. Időközben megoldottam a problémát, sikerült egy képet kockásítanom, most pedig nekilátok, majd kiderül, sikerül-e.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése