2009. szeptember 18., péntek

Ezeket készítettem

Ez volt az első elképzelésem. Névre szóló karkötőnek indult, de túl rövid lett, meg nem is szép. Az a baj ezekkel az olcsó gyöngyökkel, hogy nem egyforma méretűek. Azt hiszem, kénytelen leszek beruházni normális gyöngyökre, ha igazán szépet akarok csinálni.
Ő a kettes számú. Szerintem egész jó lett. Az eredeti egy fülbevaló, szerintem meg bármire használható. Mondjuk én fülbevalónak nem hordanám.
Íme nyuszóka. Ő is fülbevaló eredetileg. Az arca szürke lenne, de nem volt olyan gyöngyöm, így ilyen üveges lett.
Ugye, őt fel lehet ismerni? Nekem ez a kedvencem, annyira jól sikerült. Ezt magamtól csináltam, sima oda-vissza gyöngyös mintám van róla.
Ez pedig pingvinke. Szegényt Anyáék bagolynak(!) nevezték, pedig szerintem felismerhető. Na, itt látszik nagyon, hogy normális gyöngy kellene hozzá!

Ezt pedig Muzsika fűzte, és megígértette velem, hogy felteszem a meskára, eladni. Sajnos, menet közben elfogyott a piros gyöngye, de ügyesen megoldotta a problémát.


Ezeket pedig a Meskára kreáltam. Szerintetek jó lesz? Egyszerűen nem tudok normális képet csinálni! Hiába tűnik jónak, amikor feltöltöm a Meskára, már egyáltalán nem jó. Amúgy is, szerintem gyöngyről nagyon nehéz jó képet készíteni.

1 megjegyzés:

  1. Valóban jók lettek. Úgy van, hogy ha az ember jót akar készíteni vegye meg a drágát. Hidd el, hogy megéri megvásárolni, mert olyan gyönyörűségeket láttam, amik ilyen gyöngyökkel készültek. Üdv. Mária

    VálaszTörlés