2009. szeptember 5., szombat

Fűrészelni jaj, de jó...

Felvágtuk a fát, behordtuk a kamrába. Imádok így együtt ténykedni az Éndrágámmal, nagyon jól össze tudunk dolgozni. Közben viccelődünk, beszélgetünk. Utána megetettem a bandát (az állatokat), és most itt vagyok, és szorgalmasan megörökítem a történéseket.
A bolondériáimnál kifelejtettem egy fontosat, a keresztszemes hímzést. Ez is a terveim között szerepel, már meg is van, mit fogok kivarrni.

Ez az. Én nem tudom, hogy miért, de szinte beleszerettem ebbe a képbe! Annyira tetszik, hogy na! Ezt fogom "kockásítani", már el is kezdtem, és x szemmel kivarrni. Fekete, szürke (2 vagy3 árnyalatban), és fehér színben. Ahogy alakul a rajz, úgy nézem, elég nagy lesz, úgyhogy valószínűleg díszpárna lesz belőle. Már, ha sikerül! Ezzel kapcsolatban lenne is egy kérdésem az x szemesekhez. Hogy jobb hímezni? Kerettel, vagy anélkül? Mert elég borsos ára van, és még nem döntöttem el, beruházok-e rá. Azért azt furcsállom, hogy mérettől független az ára, a kézimunkás csajszi szerint azért, mert a szorító csavar mindegyikben egyforma, és azt kell megfizetni.

Más. Ma volt egy jó sztori. A főzés közepén kifogyott a gázpalack, úgyhogy usgyi le a pincébe a jó, öreg villanyrezsóért, és azzal fejeztem be a csirkecomb sütését.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése