2009. szeptember 27., vasárnap

Katasztrofális helyzetek

A víz. Egyre kevesebb. Tegnap megnézték a kútban a vízmennyiséget, és kb. fél méteres víz van benne. Ez rossz. Tegnap 4, azaz négy darab tányért tudtam elmosogatni. Már nem bírtam nézni a sok mosogatnivalót, így hát elővettem az ezeréves módszert, felhoztam a pincéből a nagy vájdlingot, és böcsülettel elmosogattam MINDENT! És nem is volt rossz! Leszámítva, hogy túl magas a konyhapult, ez kicsit kényelmetlen, de tulajdonképpen semmi bajom az effajta mosogatással.

Nem nagyon van kedvem írni, nem vagyok jó passzban mostanság, de nem akarok róla beszélni, inkább magamban tartom. Dédike megint kórházban van, már több mint egy hete. Folyamatosan aggódom miatta is, meg Anyáék miatt is, merz ez mindenkit megvisel.
Figyelem elterelésként szinte megszállottan fűzök, ez az egyedüli, ami le tud kötni, meg a takarítás. De takarítás közben tudok agyalni, a fűzésnél viszont folyamatosan figyelni kell.

Azért teszek néhány képet azokról, amiket készítettem.
Ezt a lányom tegnap lenyúlta. Örülök, mert tetszett neki.

Első ékszerem.
Ez Hello Kitty lenne, ha esetleg nem lehet felismerni. No, ezen megtapasztaltam, miért kell minőségi gyöngyből fűzni. Ez az olcsó változat, de vettem a hét elején (mellesleg méregdrágán) normális gyöngyöt, és tegnap megfűztem ugyanezt belőle. Hát, ég és föld a kettő! Aztán lebontottam, mert nem volt elég jó.

Ez még a múlt hétvégén készült. Az Éndrágám kéményseprőt játszott. Én meg majd frászt kaptam, hogy le ne essen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése