2009. szeptember 4., péntek

Kutyavilág

Tegnap meghalt egy kiskutya. Még kölyök volt, olyan féléves körül lehetett. A gazdája eltűnt (Igen, ez megeshet a mai világban. Egy idős bácsi volt a gazdája, aki kb. 2 hónapja egyszerűen eltűnt.), kutyatársai szintén kb. 2 hónapja holtan fekszenek (az egyik bent a portán, a másik a kapu előtt, valószínűleg megmérgezték őket), ő pedig amolyan mindenki kutyája lett. Kapott enni, a kutyákkal összebarátkozott, beszélgettek, amikor mentem át Anyáékhoz, játszottunk egy kicsit, az éjszakáit Anyuék kapuja előtt töltötte, odavitte a "játékait" is (rongyot, botot, stb.). Szóval, ahhoz képest, hogy nem volt gazdája, jól el volt. Tegnap a Férjem ment át Anyuékhoz, Ő mondta, hogy ott fekszik a kiskutya holtan. Először nem is akartam elhinni, mert tegnap még vígan ugrándozott, nem látszott rajta semmilyen betegség jele. Valószínűleg őt is megmérgezte valaki.
Már többektől is hallottam, hogy valaki mérgezi a kutyákat itt a környéken. Komolyan aggódom az én állataimért is, mert mi van, ha valaki a kerítésen keresztül bedob valami mérget?
Ui.: A bácsi eltűnése be van jelentve a rendőrségen, de semmi hír róla. A halott kutyákat én magam jelentettem be, többször is. Semmi nem történt azóta. Ja, és a hölgy, akivel beszéltem kijelentette, hogy csak a közterületen lévő kutyatetemet tudják elszállítani, mert magánterületre nem mehetnek be. Ehhez képest mindkét kutya azóta is itt van, legyek zsongják körül, és kellemetlen szag terjeng.
Kutya egy világban élünk.

2 megjegyzés:

  1. Szia Egérke!

    Hát ez szörnyű! Amúgy nem vagyok egy túl agrasszív ember és általában ok nélkül nem bántok senkit, de az ilyen ember zokszó nélkül fel tudnám lógatni a micsodájánál fogva! Annyira, de annyira nehezen viselem, ha ártatlan állatokat bánatanak, ez mindig is így volt, de mióta van szerencsém közöttük élni és megtapasztalom szinte naponta mekkora lelkük van, hát egyszerűen értetlenűl és halálosan szomorúan látom, amikor egy tehetetlen és ártalmatlan állatot bántanak!
    Azt hiszem aki erre képes, az baromi rossz "ember" lehet és ha a közelembe keveredik néha egy ilyen, hát nem szokta simán zsebre tenni amit kap tőlem!
    Úgy van, ahogy írod, kutya egy világ az ahol ilyesmit büntetlenül meg lehet úszni!

    VálaszTörlés
  2. Igazad van, és az a szörnyű, hogy nemcsak a gazdátlan állatokra veszélyesek ezek az emberek, hanem a kerítésen belül tartottakra is.

    VálaszTörlés