2009. szeptember 12., szombat

Mai fotók

Ezt kaptam ma az Éndrágámtól. Reggel, amikor én még aludtam (félig-meddig), Ő elment a Corába bevásárolni, mert bográcsozni akart. Tegnap beszélgettünk róla, hogy szükségem van egy kúpos fogóra, ami van is, csak nem éppen ékszerkészítéshez volt eddig használva. Megbeszéltük, hogy kifényesíti nekem, hogy használni tudjam. Erre vett nekem egy vadi újat! Hát nem édes? Úgy örültem, nagyon jólesett.
De nem sokáig tartott a jókedvem. Képzeljétek, a nagyobbik fiának VOLT KÉPE kijönni és jópofizni, miközben már FÉLMILLIÓNÁL tart az adósságunk miatta!!! Teljesen elrontotta a hangulatunkat. Szerencsére nem sokáig volt itt, mert a Párom hazatessékelte! Jó pont Neki, hogy végre egyszer a sarkára állt! Egyébként, most a nagyfiúnak az a legújabb eszement terve, hogy fegyvert vesz, és lelövi a feleségét, mert az megelégelte a viselkedését, és el akar válni tőle. Tiszta hülye!!!
Node, jöjjenek a fotók: Cica szokás szerint "döglik" a fotelban.

Apuci falatozik, a testőrök figyelnek.

Ezek pedig a legfrissebbek. A képek nagyon rosszak, telefonnal készültek, mert a fotómasina már megint nem akart működni.
Téliesre vettem a figurát, eddig ez a Miki, és a hópehely készült el. Hivatalosan karácsonyfa dísznek szánom. Lesz még hóember, karácsonyfa, stb.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos a párod, használd egészséggel a fogót :) És a "télies" gyöngyeid is szépek lettek, nagyon ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  2. Már nem is fogsz üveg díszt használni a fára? Mária

    VálaszTörlés
  3. Köszi Kriszta.
    Semmilyen díszt nem használok, mert előregyártott fánk van.

    VálaszTörlés