2009. szeptember 6., vasárnap

A mai nap krónikája

Reggel felkeltem, és kötöttem. Közben megittam a kávémat, elszívtam a cigimet, és kötöttem. A reggeli idejére abbahagytam, utána folytattam. A következő szünet alatt átmentünk Papáékhoz, felköszöntöttük, ma volt a 75. szülinapja. Hazajöttem, kötöttem. Időnként megetettem egy-két családtagot (hol embert, hol állatot), és kötöttem. Kicsit fociztam Kornival, majd kötöttem. Anya adott két bokornyi virágot (valami margarétafélét, csak lilában), aztán később hozott epret is, azokat elültettem, tovább kötöttem. Most pedig várom, hogy kezdődjön a Heti Hetes, mert az Éndrágám elaludt, kifáradt az egész napos fahordástól, ugyanis Ő utálja ezt a műsort. A kezem sajog, de holnapra kész leszek, mehet a postára a szállítmány. Ja, és megrendeltem a gyöngyözéshez, drótozáshoz valókat, holnap azt is befizetem, és már csak várom a csomagomat.

2 megjegyzés:

  1. Igazán szorgos kis méhecske módjára töltötted a vasárnapot :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Cat! Te sem panaszkodhatsz, nagyon szép lett az új köntöse a blogodnak.

    VálaszTörlés