2009. szeptember 9., szerda

Nagyon-nagyon boldog vagyok!

Ma megtörtént az első vásárlás a boltomban! Én annyira örülök!!!
Egy Spongyabobot, és egy tacskót rendeltek tőlem kulcstartónak, és születésnapi ajándék lesz. Holnap adom postára. Megmutatom:
Spongyabobbal viszonylag hamar végeztem, mert volt hozzá mintám (igaz csak sima fűzéssel). A pénztárcám csak súlynak van odatéve (mellesleg tök üres), mert a damil folyton belemászott a képbe. De így jól látszik a mérete is. Csináltam egy másik Spongyit is, de nem lettek jók a képek. Nagyon nehéz jó képet csinálni, mert folyton becsillan, vagy nem elég éles. Félek is, hogy szólni fognak a Meskán érte.



Ez pedig a tacsi. Na, ezzel jól megszenvedtem. A teste meg volt hamar, de a fülét egész délelőtt próbálgattam, sehogy sem akart olyan jellegzetes lógós lenni. Még most sem tökéletes, de ez tűnt a legjobbnak. Annyiszor fűztem újra, hogy az ujjaim közül sorban peregtek ki a gyöngyszemek, a konyhában szanaszét gurultak. Sepregetés után úgy kellett kiguberálni a szemét közül.
Ráadásul a képeket is elszúrtam, mert túlságosan lekicsinyítettem őket, és a Meskára feltéve nagyon homályosak voltak. Mire rájöttem, hogy melyik méret a jó, addigra már nem voltak meg az eredeti képek, sőt még a fényképezőgépről is letöröltem. Feltenni a képeket viszont muszáj volt, hogy a vevőm bejelenthesse a vásárlást.
Végül, úgy oldottam meg, hogy montázst csináltam a PhotoScape-val:


Alighogy feltettem a képeket, már jött is az értesítés a vásárlásról. Apropó! Ti hogy szoktátok csomagolni az ilyen apróságokat? És mi a jobb? Az átutalás, vagy az utánvét?





És még egy nagy öröm is ért ma. Esztertől nagyon szép, és jó illatú szappanokat kaptam ( mellesleg a kutya azt hitte, valami finom kaja, és meg akarta kóstolni) egy szívességért cserébe. Most köthetek gyorsan magamnak is bugyorkát, hogy mielőbb használatba vegyem őket.

Azért bosszúságom is volt egy kicsi, amit főleg magamnak köszönhetek. Rántott patisszont készítettem, és nagyon útálom tisztítani, mert olyan göröngyös, meg panírozni sem szeretek. Dehát, a család imádja, ez van. Mindegy, túl vagyok rajta, de elhatároztam, hogy jövőre inkább cukkinit ültetek, azt legalább pucolni sokkal könnyebb.

6 megjegyzés:

  1. Én leginkább táskákat árulok, de én "bélelt borítékot" használok.Szerintem ezeknek a kis figuráknak is jó.De ez saját vélemény.
    Nálam az átutalás vált be. A vevő ha átutalta a pénzt én postázom a terméket. Eddig ebből semmi gond nem volt.

    De ha valamiben elakadsz csak írj @-t szívesen segítek.

    Ja, és gratulálok az első vevődhöz. Látom a lógó is összejött...

    VálaszTörlés
  2. Sok megrendelőt kívánok részedre! Jók lettek. Mi is szoktunk készíteni ilyeneket, de most egyenlőre szüneteltetem, mert egyszerre már 4-5 dolgot csinálok és ez most nincs a listán. Üdv. Mária

    VálaszTörlés
  3. Hu de izgalmas...gratulalok az elso vevodhoz...es meg soksoksoksok szazat kivanok:-)))Kuk be hozzam:-)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen Mindenkinek!

    VálaszTörlés
  5. Gartula az első vevőhöz! Nagyon sokat kívánok még!
    A Spongyabob nagyon aranyos:-)))

    VálaszTörlés