2009. szeptember 2., szerda

Pocsék nap

Augusztus 31. akár szép nap is lehetett volna.
Helyette csupa bosszúság ért. Azért kellett volna szépnek lenni-e, mert éppen 10 éve, hogy együtt élek életem szerelmével. A bosszúságok már azzal elkezdődtek, hogy nem tudtam semmilyen ajándékot venni, mert nincs egy vasam sem. No, nem szoktam nagy dolgot venni, csak egy kis üveges pezsgőt, de most ez sem ment. Gondoltam, sütök Neki süteményt. A múltkor Anya küldött berlinert, ami nagyon ízlett Neki, azt sütöttem meg. Persze, hogy nem sikerült úgy, ahogy terveztem, a diónak valami íze van(talán dohos, pedig a pincében van, felakasztva, jól szellőző zsákban), és nem lett olyan szép a tetején a sült dió, mint Anyának. De ez még csak a kezdet! Este csörgött a telefon. A városi lakásunk fölötti lakó telefonált, hogy zsinórban megy a dorbézolás, ivászat, bulizás a lakásban, sőt ki kellett hívni a tűzoltókat(!), mert füst gomolygott ki az ablakon. Kérte a páromat, hogy szóljon Nagyobbikfiúnak az ügyben. No, az Éndrágám fel is hívta a fiát, megkérdezte, mi újság. Természetesen a válasz: semmi. Erre elmondta, hogy mit hallott. A válasz: az nem úgy volt, ő nem aludt el, nem volt semmilyen tűz, csak a gázon odatett kaja füstölt. És Ő beveszi ezt a dumát!!! Mellesleg szerdán (azaz ma) megy az ingatlanos fényképezni, mert meghirdetjük a lakást eladásra, mivel továbbra sem fizeti a számlákat, de az Éndrágám ezt is úgy mondta el neki, hogy szinte bocsánatot kért, amiért ezt tesszük!!! Hogy ő nem akarja kitenni az utcára, ezt a hirdetést bármikor le lehet mondani, stb., stb. Kisebbikfiú sem tétlenkedik, hozza a haverokat. Igaz, az egyik épp börtönben van, de "vaaan mááásik!"Ez azért lényeges, mert Muzsika fürdéséhez tartalékoltuk a vizet (már írtam, hogy kevés a víz a kútban). Erre Kisebbikfiú kijelentette, hogy addig itt maradnak az idegenek (alias haverok), amíg ő le nem zuhanyozik. Erre Apuci: csak Zsuzsi után! Mindez 1/2 7-kor volt. Mondtam, hogy nem fog idegenek előtt hálóingben flangálni. Nos, idegenek el, Apuci engem szekál, hogy menjen zuhanyozni Zsuzsi. Mondom, nem megy, mert még korán van. De menjen! Megjegyzem, amikor én küldtem anno ebben az időben fürdeni, akkor Apuci tette szóvá, hogy ráér fél 8-kor is. De most az aranygyermek akarta birtokolni a fürdőt, tehát mindent sutba dobva kötelező volt a korai zuhi! Amig Zsuzsi fürdött Kisebbik toporgott, hogy mikor jön már ki. Apuci is, én is mondtam, hogy utána hajszárítás következik, ez Kisebbiknek nem tetszett. Apuci figyelmeztette mégegyszer, hogy előbb hajszárítás. Muzsi fürdőszobából ki, Kisebbikfiú usgyi be. Muzsi bemegy a szobába, mert le kell ülnie (tetemes súlyfeleslege miatt). Apuci kérdezi mi van. Megmondtuk. Apuci nem szól. Kisebbikfiú kijön a fürdőszobából, Apuci küldi Zsuzsit hajat szárítani, de addigra megint a kedvenc veszi birtokba a kérdéses helységet, mert szépítkezni muszáj! Muzsi vissza a szobába, mert le kell ülnie (az előbb említett ok miatt). Apuci kérdi, mi van. Zsuzsi megmondja. Apuci elereszt egy cifrát kedvencének címezve, aki persze ügyet sem vet rá, nyugodtan elintézi a dolgát, majd peckesen eltávozik itthonról. Végre száríthatunk! Utána elküldi Muzsit aludni, így a btk nyári szünet utáni első részét szegény elmulasztotta. Mert Apuci mindenkit nevel csak azt nem, akit kéne!!!
Este 10 után telefonált Kisebbikfiú, hogy bent alszik a városban. Jó.
Később bementem a szobába lefeküdni, gondoltam kapcsolok valami jó adásra, de nem találtam a távirányítót. Na, hol volt? A férjem kezében! Azzal aludt! Tipikus. Lefeküdtem. Erre félálomban megkérdezi, hogy ki telefonált. Megmondom. Erre Ő: miért nem szóltam? Mondom, mert aludtál. Közben kapcsol egyet a távirányítóval, és alszik tovább!? Belemélyedek valami művészfilmbe, kb. fél óra múlva fordul a másik oldalára, és természetesen újra kapcsol egyet, majd alszik tovább! Én meg lesek ki a fejemből, és kínomban csak röhögni tudok. "Szép" nap volt. Lehet, hogy jobban jártam volna, ha átalszok egy napot???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése