2009. szeptember 10., csütörtök

Tanulópénz

Azt fizettem meg ma, amikor feladtam a csomagot a megrendelőmnek. Úgy gondoltam, mivel sürgős volt neki (születésnapi ajándék), nem vacakolok az átutalással, így utánvéttel küldtem. Csakhogy, a fene gondolta, hogy az ilyen drága! Talán mégis kéne nyitnom egy bankszámlát. De még ez sem tudta elvenni afeletti örömömet, hogy vásároltak tőlem!
És még egy öröm ért. Egy webboltból rendeltem csomagot, és ma megkaptam. Nagyon szép dolgok vannak benne (fotó holnap). Legújabb mániám az ékszerkészítés, ehhez rendeltem meg az alapanyagokat. Majd beszámolok, ha sikerül. Ha nem, akkor mélyen hallgatni fogok.

2 megjegyzés:

  1. Mindenképp érdemes bankszámlát nyitnod. Vannak ingyenes, vagy minimális összegért fenntartható konstrukciók is. Ha van netbankod, ki se kell mozdulnod, mindent elintézhetsz a gép mellől.
    Postázás tekintetében az a legolcsóbb, ha előre elutalják neked az áru és a postaköltség díját, majd te feladod. Ha biztosra akarsz menni, akkor ajánlottan. Az utánvét tényleg iszonyú drága, és ha netán nem venné át a vevőd, akkor a visszautat is kifizetteti veled a posta. :S

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a tanácsokat Lidércke. Utánanézek mindkettőnek.

    VálaszTörlés