2009. szeptember 5., szombat

Úgy látszik, megbolondultam

Vagy, második gyerekkoromat élem. Nem tudom, mi ütött belém, de úgy érzem, minden
kézzel történő dolgot ki kell próbálnom. Már belekóstoltam a gyöngyfűzésbe, a gyöngyszövést is ki akarom próbálni, már elkészítettem sk. a szövőlecet, fel is van tekerve, csak nem volt olyan tűm, amivel dolgozni tudtam volna.
És, mióta megnéztem Kricsár Annamária drótékszereit, ellenállhatatlan vágyat érzek, hogy én is tegyek egy próbát. Nem azért, mert annyira odavagyok az ékszerekért, hanem, mert annyira csodás dolgokat alkot, hogy csuda!Találtam egy remek webboltot, ahol nagyon jó áron be lehet szerezni minden hozzávalót, már össze is állítottam a listámat. Csak annyi a rizikó benne, hogy előre fel kell adni a pénzt, és utána küldi a csomagot. Viszont a postaköltség nagyon kedvező, meg a garancia is. Néztem más webes boltokat is, de ott a postaköltség nagyon magas, és az árak is magasabbak, mint itt.
Mivel most bugyorkázom ezerrel, arra gondoltam, hogy hétfőn feladom a pénzt, így mire a bugyorkákkal végzek, addigra megjön a csomagom, és elkezdhetem az első drótékszeremet. A fent említett oldalon ehhez is van segítség.
Ezenkívül még ki akarom próbálni: a papírfonást (ehhez már beszereztem a hurkapálcát, a ragasztót, újságpapír meg van itton)
a foltvarrást (ehhez igazából a helyhiányzik, mert úgy jó
dolgozni, ha folyton molyol körülötted
valaki, vagy épp folyton útban vagy
nagyon szeretném megtanulni a szabad gépi tűzést, bár
szerintem ehhez analfabéta vagyok, de majd kiderül.
Most több nem jut eszembe, de egyenlőre ennyi is elég.

3 megjegyzés:

  1. Ha vigasztal megsúgom, hogy nem vagy ezzel egyedül, én egyszerűen csak "csapongó" korszakomnak neveztem el :)))

    VálaszTörlés
  2. Köszi Kriszta! Megvigasztaltál, ezentúl én is így fogom nevezni a mániáimat.

    VálaszTörlés
  3. A papírfonás engem is nagyon vonz. :) Hónapok óta készülök rá, de még nem volt energiám tekergetni. Pedig milyen jó lenne néhány nagy kosár! :)

    VálaszTörlés