2009. november 11., szerda

Örök szerelem

Úgy néz ki, örökre szerelembe estem a gyöngyökkel. Ha tehetném, egész nap csak fűznék. Íme a legújabbak:Elmo-t már megfűztem egyszer 3D-ben, most kép formájában is elkészült.

Ezen még gondolkodom, hogy mégegyszer nekifussak-e, ugyanis elfogyott a rózsaszín gyöngyöm, és nem valószínű, hogy kapok ugyanilyet. De, annyira tetszik, hogy azért megmutatom.

A büszkeségem a nagyobb bogyó, Diánál találtam a leírást (kreativvagyok.hu), a kisebbik már egy kicsit bénácska, de a kismenyemnek nagyon tetszett.

Szerintem táskadíszként jól mutatna.

Ez pedig mobildísznek készült, bár amikor rátettem a mobilomra, engem zavart. De biztos van, aki szereti az ilyen lógicsákat.

Ezt csak egy egyszerű karkötő. Peyote technikával készült.

3 megjegyzés:

  1. Ezek a gyöngyfűzések egyszerűen csodá
    latosak! Nekem nagyon tetszenek! Kívánok még sok sikert!

    VálaszTörlés
  2. Ezek egyszerűen csodálatosak! Nagyon tetszik! Kívánok még sok sikert a további kézimunkákhoz!

    Detty

    VálaszTörlés