2010. január 15., péntek

Fotó-kavalkád

Egy angyalka rendelésre. Ez a második Meskás rendelésem. A hölgy minőségi gyöngyöt szeretett volna, ezért rendeltem a Csinálj ékszert.hu-ból cseh kásagyöngyöt. Hááát, én nem vagyok megelégedve. Ez volt az első gyöngy-rendelésem, és azt hittem végre egyforma gyöngyökből fűzhetek, nem kell válogatni. Ezzel szemben, itt is vannak eltérések - bár jóval kisebbek- a gyöngyök méretében. Nekem jobban tetszik az én kis gagyi gyöngyeimből. Na, és a színek! Szerintem a piros nem igazán egy angyalkás szín. Lentebb látható világos színekben, az szerintem jobban illik egy angyalkához. Persze, a megrendelő óhaja parancs! És Ő piros ruhásat kért.



Ezek is rendelésre készültek még karácsonyra, de úgy néz ki, a nyakamon maradnak. Egyszer, amikor jöttek érte, nem voltam itthon, azóta meg nem jelentkeztek. Még van egy világoskék ruhás is, de nem sikerült feltenni ide. Ja, és még csináltam egy világoszöld ruhásat is, de azt meg azonnal el is vitték, le se tudtam fotózni.







Ha nem látszódna rendesen, ezek hópelyhek és hóemberek. Muzsinak készítettem, na, vajon milyen technikával? Aki kitalálja, dícséretet kap! Muzsika nagyon örült neki, azóta is hordja, és ami a "legbosszantóbb", simán be tudja kapcsolni a T-kapcsot, én meg rengeteget vacakolok vele! Minta: Aqua Creativa

Ezt már mutattam, most csak kapocs került rá, mert egy ismerősömnek megtetszett.











Kipróbáltam Mano sweety bracelet és sweety donut mintáját. Nagyon tetszik, bár szebb színekből is el
tudom képzelni. A láncon elég sokat vacakoltam, hogy milyen legyen, végül ennél a változatnál döntöttem. A karkötőt készítettem később, itt már kevés volt a nagy gyöngy, ezért "pótoltam" ily módon a hosszát. Szerényen megjegyzem, a karkötő kapocsolóját

is magam készítettem. Nagyon jó volt fűzni, végig élveztem a munkát.








Kulcstartók. Szintén próbaszinten készültek. Vannak benne hibák, de a

végeredmény tetszik. Főleg a virággal vacakoltam sokat, mert nem értem,
hogy kell a két oldalt fűzni, de majd rájövök.
Úgy vettem észre, képről valahogy jobban megy a fűzés, mint mintáról. Ti hogy vagytok ezzel?











Ezt a lányomnak készítettem. Ugyanúgy készült, mint a hóemberes karkötő. A fűzött kapcsot régóta ki akartam próbálni, és büszke vagyok rá, hogy elsőre sikerült. Máskor is fogom alkalmazni.
Nem érdemes kinagyítani, mert nagyon rossz kép, telefonnal készült. De meg akartam mutatni. Ez is a lányomnak készült.

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Gratulálok a blogodhoz, a munkáidhoz és köszönöm szépen a megjegyzésed a Dühöngő bejegyzésemhez!!!! :)

    Juci

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek egytől egyig!Csodálom a türelmedet, ha valahová gyöngyöt varrok, alig várom, hogy végezzek.

    VálaszTörlés