2010. január 25., hétfő

Tudok mintát tervezni!!!

Első próbálkozásaim:
Szívek. Közeleg a Valentin nap, gondoltam ezzel kezdem. Azért ilyen "karcsú", mert henger formára lett tervezve. A karácsonyi ajándékos bejegyzésben ugyan feltettem azt a kérdést, hogy hogyan készült a kisebbik keresztfiam ajándéka, de senki nem próbálkozott a kitalálásával. No, nem baj. Szóval, mivel nem tudok gyöngyhorgolni, viszont nagyon tetszenek a minták, úgy oldottam meg, hogy az első sor után összekapcsolom a szemeket, és körben készítem tovább brick-kel. Nem tudom, azért e, mert ezt tanultam meg először, de nekem a brick a legkönnyebb technika, amit lehet, ezzel készítek.


Kacskaringók. Ezt csak úgy, hirtelen felindulásból követtem el, aztán annyira megtetszett, hogy elmentettem.



Ez pedig egy "M" betűs gyűrű. A kislányomnak lesz ajándék, de más betűvel is elkészíthető. Ha valaki fel tudja használni a mintákat, ne habozzon! Biztos fogok még vele szórakozni, jó kis program. Sajnos, már nem tudom, kinek az oldalán találtam a letölthető program linkjét, mindenesetre millió köszönet érte!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése