2010. január 26., kedd

Újabb alkotások

Ezeket a napokban készítettem. Ez a Valentin napi karkötő a maradék cseh kásákból készült, és mikor fogy el a gyöngyöm? Persze, hogy 2-3 sorral a vége előtt! Még nem döntöttem el, hogy után rendelek, vagy ollót kap. Végig úgy voltam ezzel a karkötővel, hogy hol tetszett, hol nem, mint a mesében. Ezért nevet is kapott: "mesebeli karkötő"



Ez saját agyszülemény. Tubular raw-val (remélem, így hívják) készült, szintén a cseh kásákból. Nem mondom, hogy hibátlan, de önálló munkának megteszi. Mivel ez is a Valentin napot hivatott szolgálni, rendkívül giccses, a képen nem látszik, de még a kapcsolója is szív alakú. :)

Ennek a gyűrűnek hosszú története van. Úgy kezdődött, hogy Sipitől megkaptam a "szerpentin" karkötő mintáját. Neki kezdtem vagy 3-szor, de nem akart "hullámozni". Gondoltam, nem fogok mindig egy karkötő-méretet visszabontogatni, megpróbálom kisebbel, lesz belőle gyűrű. Ugyan, ez sem hullámzik, de szorosra húzva a cérnát, szépen kidomborodik. Így gyártottam egy gyűrűt, ami nagyon tetszik. Azért örülnék, ha valaki megmondaná, mi a hullámzás trükkje!





Ez pedig a Lányomnak tervezett minta megvalósítása. Annyit változtattam, hogy egyesével fogyasztottam a szemeket (a legszélesebb részénél kezdtem), mert így szebben mutat.





További hírek:

Megtörtént a meskás adás-vétel, igaz, még nem kaptam visszajelzést, hogy megérkezett-e a címzettnek. Remélem, nem kutyulták el a postán, annyi rosszat hallani mostanában. Amúgy is bejött a jóslatom, a másik három angyalka nem kell a megrendelőnek, mert nincs rá pénze. Vagy elajándékozom, vagy ollót kap, még nem tudom.

Aztán Annától kaptam egy nagyon kedves levelet, miszerint elküldené nekem a már nem használt távol-keleti gyöngyeit. Hát én úgy örültem! Mostanában annyira le vagyunk gatyásodva ( a drága Nagyobbikfiú miatt), hogy még erre az olcsó gyöngyre sem telik. A megfűzött cuccokat bontom le, ha szükségem van egy színre. El lehet képzelni, mekkora az örömöm!

Továbbá tegnap valakinek az oldalán nézelődtem (sajna, már nem tudom kién), és találtam ezt az oldalt. NAGYON JÓÓÓÓÓ!!! Mindenféle technika megtalálható nagyon részletesen, egyszóval szuper! Érdemes nézelődni. Én még csak a gyöngyfűző technikákat böngésztem, de van drót, meg még sokminden.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése