2010. február 2., kedd

RAW-fertőzést kaptam!

Próbálgattam, gyakoroltam, bontottam, tovább gyakoroltam, rájöttem a technikájára, és menthetetlenül beleszerettem! Aztán elkezdtem ötletelni, mit is csináljak belőle. Először ezt az egyszerű kis fehéret készítettem el. Egészen picike, 2,5cm akasztó nélkül. Nekem nagyon tetszik!

Aztán következett a piros. Őt már díszítettem is egy kis ezüsttel. A színét az első kép adja hűen vissza.

Következett az ezüst. Ez már nagyobb, 4cm-es.


Ez óaranyból készült, de elrontottam épp a befejezés előtt, így a sorsa megpecsételődött. Azóta már megcsináltam mégegyszer, de arról még nincs kép.

Együtt a két méret
Nekem az összes közül a kis fehér tetszik a legjobban. Remélem másnak is elnyeri a tetszését, a Meskán megvásárolható.
Ja, és beindult a fantáziám további raw-os dolgokra, majd mutizom, ha elkészül.

2 megjegyzés:

  1. szia!
    Nagyon tetszik az óaranyból készült kereszt:)Ha nem vagyok túl pofátlan elkérhetném a tervrajzát?!

    VálaszTörlés
  2. Bocsi, hogy csak most válaszolok, de hónapok óta nincs internetem. Köszi a dícséretet. Nincsen tervrajzom, egyszerűen csak 3D-s raw-val készítettem.

    VálaszTörlés