2013. október 20., vasárnap

Legújabb kreálmányom


Babazokni



Annyira jól sikerült, hogy büszke vagyok magamra.


Találtam egy nagyon jó videót, ráadásul körkötőtűvel van kötve és nem öt tűvel.
Először meg sem néztem, mert túl hosszú (majdnem 45 perces). Keresgéltem a rövidebb verziók között, aztán mégis belenéztem, és nem bántam meg. 
A videó nagyon részletes, nagyon érthető, bár nem magyar, de hang nem is kell hozzá. Szerintem a gyakorlatlanabb kötők is simán el tudják készíteni.
Ráadásul, könnyen megjegyezhető, fél pár zokni elkészítése után már "kotta" nélkül is megy.
Kis helyet foglal, így bárhová magunkkal vihetjük.
40 szemre kezdtem (2,5-es tűvel), 3 cm a passzé, 7 cm a szára, a talpa 10-10,5cm, kb. 17-es méretű.
Annyit változtattam rajta, hogy az orránál, amikor 8 szem marad, átfűztem a fonalat, és összehúztam vele. A videón bemutatott orr megoldás nekem túl hegyes volt, nem tetszett. Így viszont tökéletes! Már csak a párját kell elkészíteni.

                                                                                  
        Aldis fonalból van, a színét ez a kép adja leginkább vissza, bár ez sem teljesen.

Természetesen Picurinak készült, majd használatban is teszek fel képet.

Addig is itt van két kép Róla, amit most találtam a fényképezőgépben.





1 megjegyzés: